sweetsimsthings

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

The Sims 3 Film prylpaket

Av Kiira - 17 augusti 2013 16:15

 

Tänkte göra ett litet inlägg om #TS3 Film prylpaketet (som också är det sista prylpaketet till sims 3) eftersom att jag inte har sett så många inlägg om det på andra bloggar.

Det kommer ut i Sverige den 12 september har jag för mig.

Jag är super taggad för spelet, och kommer förmodligen köpa det.

Det verkar som om man kan göra mycket kul saker och så får man också mycket olika kläder, hår och inredning vilket jag alltid tycker är jättekul, eftersom jag gillar att ha mycket kläder och sådant att välja mellan.

I spelet finns 3 stycken olika "teman".

Dom 3 temana är "Creepy Features", "Western Epics" & "Comic Book Blockbusters".

 

Hur tror ni att spelet kommer vara?

Och kommer ni köpa det?


Här är Trailer del 1 till spelet.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiira - 17 augusti 2013 20:29

Hejsan! Jag tänkte göra 30 dagars utmaningen som Fanta har kommit på. Jag rekommenderar verkligen att ni checkar hennes blogg, den är super!   1. Vilka spel har du? 2. Använder du fusk? Vilka i så fall? 3. Din favoritexpansion 4. Expans...

Av Kiira - 12 augusti 2013 18:54

ber om ursäkt för kvaliten och att det är helt utdraget på två av kanterna. Det har jag inte en aning om hur det ände faktiskt. Men hoppas ni gillar videon. ...

Presentation


Jag är en 13årig tjej som heter Kiira.
Det här är ingen tråkig blogg om mitt liv, eller man skulle väl kunna säga att det är det. Eftersom att mitt liv är The Sims och det är vad bloggen handlar om.(DÖR PGA. ORKAR INTE VÄNTA PÅ TS4!)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards